Вибір місця розташування будинку


Вибір місця розташування будинку

Вибираємо за важливістю/значущості для Вас зазначених нижче пунктів:

Ближче до школи, ближче до роботи, батькам, бабусям та ін. обставини підвищують для Вас привабливість будинку. Пропоную надійного забудовника http://intergal-bud.com.ua/ua/projects/lviv/
вибираємо що краще — будинок в комплексній забудові, де цілий квартал (-ли) будинків новобудов або в сформованому житловому кварталі. І там і там є плюси і мінуси, тут ми не будемо їх описувати, оскільки це тема для окремої статті (квартальна забудова новобудови). Зазвичай всі плюси комплексної забудови описані на інформаційних сайтах газет, ріелтерських порталах тощо, в основній масі — це замовні статті, маркетингові, популяризующие образ «Комплексної забудови мікрорайонів», т. к. забудовники інакше не продадуть квартири. Про мінуси житія комплексної забудови Вам ці статті не скажуть (або скажуть незначні мінуси), їх треба шукати на форумах мешканців вже побудованих мікрорайонів, або у співробітників адміністрації (управи, префектури, муніципалітети) міста (поселення) до якого належить конкретна комплексна забудова, т. к. вони головні одержувачі усіх скарг, вимог, пікетів, зборів, демонстрацій від мешканців заселених будинків в мкр. комплексної забудови.
поряд з метро або ж/д станцією тут є і плюси і мінуси (зовсім поруч — це дуже погано, краще щоб будинок був на пішому віддалі, щоб особи неохайної зовнішності не прийшли спати до Вас у під’їзд або на лавочку).
оточення будинку: краще якщо всередині домовик двір примикає до огорожі школи або дитячого садка, ніж до проїжджої частини.
краще якщо будинок стоїть на відстані від інших будинків. Поганий варіант: якщо у розглянутого будинку відсутня свій двір, а навколо по периметру стоять інші будинки, які користуються одним проїздом (і паркуванням автомобілів на цьому проїзді) — і в будинку є тільки газон, тротуар і міжквартальний проїзд заставлений автомобілями. Ці умови характерні для квартальної високощільної забудови мікрорайону (панельна або монолітно-кирпичая типова забудова).
якщо хочете жити комфортно, то вибирайте будинок, в якому є місця для паркування автомобілів. Краще якщо це буде підземний паркінг і поруч стоїть площинний паркінг в пішій доступності (до 10 хв). Ідеальний варіант, коли забудовник на етапі проектування мікрорайону передбачив обмеження руху автомобілів всередині житлового кварталу, тобто повна заборона для автомобілів в’їжджати на територію кварталу (це характерно для квартального типу забудови, те що зараз активно просуває Головний архітектор міста Москви Сергій Кузнєцов). Тобто якщо у тебе є автомобіль — то паркуйся або в підземному паркінгу, або на найближчій до будинку вулиці (якщо там немає заборон на стоянку, чи платна парковка на проїжджій частині), а внутрішній двір — тільки для пішоходів, дітей та дитячих майданчиків. Логіка забудовника, яку підтримують і багато міська влада столиці: якщо у тебе є автомобіль і не мають постійного місця для паркування — то це твої проблеми, плати штрафи за паркування на тротуарах і газонах по 2 000 руб/порушення.
в сучасних новобудовах у покупців квартир в більшості випадків є автомобіль на 1 квартиру, іноді і 2 автомобілі. Тому можна підрахувати скільки квартир в будинку-новобудові і скільки паркувальних місць поруч з будинком (уздовж дороги по 5 м/авто, плюс паркувальні кишені по 2,5 м/авто) — ідеальний варіант: збіг кількості квартир та прибудинкових машиномісць. Інакше — всі тротуари і газони будуть зайняті автомобілями, постійні пробки біля під’їзду, т. к. хтось вирішив вивантажитися поруч зі своїм під’їздом, або кинув авто біля під’їзду на 5 хв. щоб «швидко» збігати додому (т. к. немає вільних місць).
огороджена територія навколо будинку (кварталу) з перешкодою для проходу/проїзду сторонніх/транзитних пішоходів/автомобілів (забір вище 1 м, запирающаяся хвіртка з домофоном, шлагбаум на в’їзді) — однозначно підвищує рівень класності будинку, це називається «приватністю», планування дворового простору тільки для мешканців свого будинку.